Leder du efter noget bestemt ?

Kvalitetsforbedrende service

Som investeringskunde i Sønderhå-Hørsted Sparekasse yder vi kvalitetsforbedrende service, når vi modtager provision fra en af vores samarbejdspartnere.

Hvilke kvalitetsforbedrende service Sønderhå-Hørsted Sparekasse yder, afhænger af størrelsen på den provision Sparekassen modtager af dine investeringsforeningsbeviser i Sparinvest og Bankinvest. Sønderhå-Hørsted Sparekasse har opdelt den kvalitetsforbedrende service i 3 grupper, hvor gruppe 1 er laveste niveau og gruppe 3 højeste niveau.

Sønderhå-Hørsted Sparekasse opdaterer kundens segmentering 1 gang årligt og sørger for, du bliver placeret korrekt i segmenteringsgruppen og modtager den kvalitetsforbedrende service som du er berettiget til.

Tredjepartsbetaling

  • Kunden skal have adgang til netbank.

  • Mulighed for møde med kunderådgiver i sparekassen.

  • Der fremsendes kvartalsvis brev om udviklingen på kundens investeringer.

  • Kunden modtager årligt brev i netbank/post med årlige investeringsomkostninger,
    - af dette brev fremgår endvidere kundens segmentering.  
    - af dette brev fremgår endvidere hvor på Sønderhå-Hørsted Sparekasses hjemmeside oplysninger omkring segmentering og provisionssatser (Sparinvest og BankInvest) kan findes.
  • Kunden skal have adgang til netbank

  • Kunden har mulighed for årligt investeringsmøde med kunderådgiver og investeringsrådgiver omkring sine investeringer.

  • Der fremsendes kvartalsvis brev om udviklingen på kundens investeringer.

  • Kunden modtager årligt brev i netbank/post med årlige investeringsomkostninger, 
    - af dette brev fremgår endvidere kundens segmentering.  
    - af dette brev fremgår endvidere, hvor på Sønderhå-Hørsted Sparekasses hjemmeside oplysninger omkring segmentering og provisionssatser (Sparinvest og BankInvest) kan findes.
  • Kunden skal have adgang til netbank

  • Kunden tilbydes halvårligt investeringsmøde med kunderådgiver og investeringsrådgiver omkring sine investeringer.

  • Der fremsendes kvartalsvis brev om udviklingen på kundens investeringer.

  • Kunden tilbydes et møde i Sønderhå-Hørsted Sparekasse med investeringsrådgiver fra samarbejdende investeringsforening.

  • Kunden modtager årligt brev i netbank/post med årlige investeringsomkostninger,
    - af dette brev fremgår endvidere kundens segmentering.  
    - af dette brev fremgår endvidere hvor på Sønderhå-Hørsted Sparekasses hjemmeside oplysninger omkring segmentering og provisionssatser (Sparinvest og BankInvest) kan findes.

ÅOP

Her finder du en oversigt over ÅOP hos Sparinvest på de forskellige værdipapirer. Du kan finde det ved at trykke på infoark - ulitmo måned yderst til højre. Klik her

På nedenstående link til Bankinvest kan ÅOP findes på de forskellige værdipapirer ved at trykke på en af de 4 valgmuligheder og derefter finde det ønskede værdipapir, ÅOP oplyses på stamdata og nøgletal.

Klik her