Leder du efter noget bestemt ?

Hjælp fra din investeringspartner

Det er vigtigt at du føler dig tryg, når du investerer. 

Med os som din investeringspartner får du adgang til en af markedets bedste investeringsplatforme – udviklet i samarbejde med Saxo.

Her kan du nemt købe og sælge værdipapirer direkte fra både din net- og mobilbank.

Din rådgiver er altid klar til at hjælpe dig - én som tager udgangspunkt i dine behov, din økonomi og dine drømme.

På den måde kan du både investere selv og have os med på sidelinjen.

investering-mobiltelefon-kurver.jpg
investeringloesning-mobiltelefon-med-person.png

Nemt, hurtigt og enkelt

Med vores investeringsløsning har du adgang til en moderne handelsplatform i et stilrent design.

Det skal være nemt, hurtigt og enkelt at investere – uanset om du investerer i enkeltaktier, obligationer, puljer eller en blanding.


person-med-computer-og-investering.jpg

Dette får du med vores investeringsløsning

Vores investeringsløsning rummer en række muligheder for dig som kunde

  • Individuel opsætning, der kan tilpasses dine ønsker
  • Mulighed for at følge værdiudviklingen på dagligt niveau
  • Mulighed for at følge ikke-tilskrevne afkast på pensionspuljerne fra Lokal Puljeinvest
  • En lang række af grafiske opsætninger af værdiudviklingen
  • Inspiration til nye investeringsmuligheder
  • Adgang til at handle på flere markeder
  • Stop loss-funktion, der sikrer, at dine aktier automatisk bliver solgt, når kursen rammer et vist niveau fastsat af dig. 

Sådan kommer du i gang

Er du ny investeringskunde, har du brug for et investeringsdepot, før du kan komme i gang - det kan din rådgiver hjælpe dig med.

 

Kontakt os

Handel med værdipapirer

Hos os kan du vælge at handle værdipapirer i din Netbank, eller du kan få os til at handle for dig.

Her kan du læse om priser i forbindelse med opbevaring og handel med værdipapirer fra 12.06.2023.

En oversigt over gamle priser 01.01.2022.

Videoguides til investeringsløsningen - lær den at kende

Investeringskonto tilknyttet hvert depot 

Har du flere depoter, vil der nu være tilknyttet en investeringskonto til hvert depot, hvorfra alle investeringer foregår. Derfor er det vigtigt, at du overfører penge til dine investeringskonti, inden du kan begynde at handle. Dette gør du med en almindelig overførsel direkte fra din Net-eller MobilBank.  

Oversigt over dine investeringer

Se din depotoversigt under Portefølje. Her kan du vælge mellem dine depoter, og under det enkelte depot kan du se dine nuværende positioner, kontoens værdi, rådighedsbeløb tilgængelig for handel samt dagens udvikling på depotet.

Nederst på siden er det muligt at se fordelingen af dine aktiver. 

Sådan laver du din første handel

Du starter med at finde den aktie, du ønsker at handle, f.eks. via søgefunktionen.

Under den pågældende aktie kan du finde forskellige informationer som historiske data, nøgletal og nyheder omkring aktien.

Du køber aktien på køb-knappen i øverste højre hjørne. I handelsvinduet, der kommer op, skal du vælge den korrekte handelskonto, hvilken ordretype du ønsker, samt hvor mange aktier, eller hvilket beløb du ønsker at købe for. 

Lav din egen observationsliste

Du kan opbygge din personlige observationsliste, hvor du nemt kan følge med i dine favoritaktier, obligationer, index eller investeringsforeninger.

Når du kommer ind på platformen, skal du oppe i højre hjørne trykke på stjernen. Du bygger din personlige observationsliste ved at trykke på knappen Ny i højre side, give listen et navn, og dermed Oprette.

Du tilføjer de ønskede værdipapirer et efter et. 

Se handelsnoter og afkastrapporter

Du kan hente historiske rapporter og se udviklingen på dit investeringsdepot ved at gå ind under Portefølje, og dernæst ind under Resultater.

Her kan du se data omkring din investering - dette kan også laves som en rapport. Gå ind under Indstillinger under person-ikonet i øverste højre hjørne. Herefter finder du Historiske rapporter. Her kan du finde rapporter såsom:

  • Porteføljerapport
  • Transaktionsrapport
  • Rapport over lukkede positioner
  • Kontoudtog
  • Udbytte
  • Obligationsrentebetalinger

Hjælp og support

Hvis teknikken driller og du benytter investeringsløsningen via Google Chrome, kan det hjælpe at rydde historikken,
aktivere cookies på ny og genstarte Google Chrome. Dette gøres nemt på følgende måde:

  1. Åbn Google Chrome. Øverst til højre skal du klikke på de tre prikker. Vælg derefter ”Indstillinger” i menuen.
  2. Klik på ”Sikkerhed og privatliv” i menuen til venstre.
  3. Klik derefter på ”Ryd browserdata”.
  4. Markér felterne ud for de oplysninger, du vil slette i Google Chrome, herunder "Browserhistorik".
  5. Klik på ”Ryd data”.
  1. Åbn Google Chrome. Øverst til højre skal du klikke på de tre prikker. Vælg derefter ”Indstillinger” i menuen.
  2. Klik på ”Sikkerhed og privatliv” i menuen til venstre.
  3. Klik på ”Cookies og andre websitedata”.
  4. Markér feltet ”Tillad alle cookies”.

Efter du har ryddet din historik og aktiveret cookies, er det en god idé at genstarte Google Chrome. Det gør du ved at lukke alle åbne internet-vinduer.

Hvis det stadigvæk ikke virker, kan du anvende en anden browser, såsom Safari, Firefox og Microsoft Edge.

Driller teknikken stadig kan du få hjælp ved vores Netbankservice på 79 13 77 30

Åbningstiderne er hverdage mellem 08.00-20.00 samt i weekenden fra 08.00-18.00.