Leder du efter noget bestemt ?

Opdatering App til MobilBank for iPhone/iPad

Den 20. august frigives en ny mobilbank-app.
Samme dag bliver den nuværende mobilbank-app blokeret (gælder kun iOS).
Det betyder, at når du åbner den eksisterende app, vil du blive mødt med en besked om, at versionen ikke længere understøttes, og at du skal hente en ny version i App Store.
Der er desuden et link direkte til den nye version i App Store.

Sådan gør du trin for trin:

  1. Åbn din nuværende mobilbank-app
  2. Du får nu vindue med overskriften App understøttes ikke. Klik på Hent opdatering
  3. Du får nu vist vores nye mobilbank-app i App Store. Klik på download-ikonet.
  4. Når download er færdig, klik på Åbn
  5. Du bliver nu spurgt om mobilbanken må bruge din lokalitet. Vi anbefaler, at du vælger Tillad, men du bestemmer selv.
  6. Du får nu et velkomstbillede; klik på Log på
  7. Du får nu en besked om, at du skal huske at slette din gamle mobilbank-app. Læs og klik OK
  8. Log på den nye mobilbank med samme brugernavn og pin, som du bruger til den gamle mobilbank-app.
  9. Du har nu den nye mobilbank-app på din telefon.
  10. Vigtigt: Slet den gamle mobilbank-app på din telefon. Den kan ikke anvendes længere.


Den nye app kan ikke benyttes på iPhone-modeller ældre end iPhone 5.